Jobb, ridläger!

Nä men jobbade i går och idag från halv tio till 5 ungefär... Jobbar på ett ridläger, vilket är super kul! Jätte roliga elever och mysiga hästar osv.. Då stallet där jag jobbar ligger nära min mormor så har jag sovit där i natt. I kväll/natt så åker jag hem igen från mormor även fast jag ska jobba imon, men så börjar jag inte förräns halv 4.. Och sover på ridlägret med alla andra barn ;) på torsdag är det avslutning och då får alla barnens släktingar och familjer komma och kolla, sen efteråt blir dom bjudna på fika..
Idag var vi vid sjön med ridläger gänget och badade och fikade också sen bar det hem och reds.
En sak kan jag lova er! Jag kommer vara såå vältränad efter detta! Först springa med sex hästar i en paddock varje dag, sen ut och gå med alla sex hästar, sen cyklar jag dit, cyklar hem, sen så badade jag idag, sen så är det massa annan stallgöra som ska göras! M.m..

Så där har ni min förklaring till att bloggningen legat under :/ men vi hörs imon! LOVAR!

// Elise



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0