Ösregn, Jobb, Sommar.

Just nu sitter jag på mitt saknade rum och tråkar.. Tänkte å ut o ta kort på hästarna så jag kunde bjuda på en bildbomb men det är inte så roligt att riskera ens kameras liv ute i regnet.. Idag börjar jag jobba vid halv 4, och sover som sagt där tills imon. Det kommer förmodligen ösregna där, så tagga springa runt i en padock som vatten pöl ;) nej men det kommer gå får ta på mig ett regnställ bara :) annars får vi vell gå in i ridhuset men hoppas inte på det. Men i alla fall nu ska jag ut och får se om kameran hänger med eller inte det ser ut som att det slutat regna nu. Men vi hörs och så. Får se hur bloggningen blir i morgon men förhoppningsvis så blir det ett inlägg :) nu måste jag leta upp mina ljusa ridbyxor, ja. Ska ju med alla ledare på ridlägret rida en cadrillj (vet inte hur det stavas) på uppvisningnen på tors. //Elise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0