Ändrade planer..

Blev ingen innebandy idag, ingen kunde typ komma. Så tog Tingeling och er i väg till en åker och kämpade verkligen med att få henne lösgjord, i skritt! Kämpade mycket i höger varv då det är i den sidan hon är som "hårdast". Sen efter det red jag fram och tillbaka i en kort gata och försökte få henne att gå så rakt som möjligt med bogen och huvudet, annars är det lätt för henne att skjuta ifrån bogen och vända bort huvudet. Vi kom undertiden på en anledning till att hon har så svårt i höger varvet, det är nämligen så att min dressyr sadel, ligger snett på henne. Och det gör så att jag hamnar snett och kan inte ge henne dom hjälperna hon behöver... Så imorgon, får jag vell antagligen ta, hoppsadeln, eller rida barbacka.. Så det blev ett riktigt pass för lill tjejen..

// Elise



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0