Godnatt! ;)

Tjenare, idag har egentligen inte hänt så himla mkt, har fått typ 10000000 läxor, och så har jag vart i stallet på ridskolan. Red Windi idag, min favvo häst där, så himla snäll. Tränade på att ställa och böja hästen, gick faktiskt ganska bra. Imon ska jag försöka longera Klippen efter skolan, och så blir det ju mockning, mockade ju inte idag efetrsom jag åkte vid 4 till stallet, och sen så kom jag inte hem förns lite över 8. Efter att ha kommit hem från skolan idag, så fick jag jaga häst, Molly den lilla rackarn hade hoppat över staketet ( Som är el på, men går typ inte ut någon el! ), och rev ner hela det. Så jag lade det också. Så hon fick gå in i boxen sen. Men aja har inte så mycket att prata om egentligen, bara lite som har hänt och så, jag ska nog gå och läsa läxan nu. ;( Godnatt // Clara :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0