Ridtur i det fina! <3

Hej åh hopp idag har jag ridit i galopp.
Idag så kom jag hem typ tre, och då åt jag mellis sen stack jag ut till hästarna. Tog in Klippen och borstade av honom, sen sadlad och tränsade jag. Sen bar det av i det fina vädret upp i gatan. Först skrittade jag bara av honom lite, sen tog jag trav, och sen galopp. Han var lite stel, efetrsom han har vart van att gå på den hära isen som har börjat smälta bort.. ÄNTLIGEN!! Men iallfall var det en mysig ridtur. Kom hem och då gav sig Elise iväg med Tingeling. Och sen så mockade jag. Så det har vart en bra ridefetrmiddag. Imorgon kommer mormor och passar oss i två dagar ( Mamma och Pappa åker iväg). Ska nog köra lite böj övningar på Klippen då och ställa honom. Får se om jag kan ut och gå en lång runda med Molyy och Bessy. Det finns inte så mkt mer att säga, såååå Hejdååå! :) <3 ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0